به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین تجهیزات پزشکی کشور، مدیر عامل اين مجمع در پی همه گیری کرونا در اقدامی خیرخواهانه، شش هزار عدد ماسک و بیش از ششصد لیتر مواد ضدعفونی کننده به مراکز نگهداری ایتام و معلولان تحت سرپرستی بهزیستی شهرستان پاکدشت اهدا کرد.

محمود برزگر، با بیان این مطلب وتوضیح اینکه همه ظرفیت‌ها و پایگاه‌های اجتماعی این نهاد برای حمایت موثر از نیازمندان تحت حمایت در روزگار شیوع کرونا به کار گرفته شده است، گفت: سرمایه اعتماد عمومی و گرایش مثبت نیکوکاران، خیران و فعالان عرصه خیر و احسان، بهزیستی را به عنوان نهادی امین و واسطه خیر در جامعه تثبیت کرده است.

برزگر افزود: شاهد این حقیقت، کمک گسترده مردم، خیران، سازمان‌ها و نهادها به مددجویان بهزیستی است.

وی گفت: در همه پیشامدهای ناگواری که بخشی از جامعه ما را تحت تاثیر منفی قرار داده بهزیستی پاکدشت  همواره یکی از مراکز اصلی جمع‌آوری کمک درشهرستان بوده است و در روزهایی که بلای کرونا دامنگیر کشور شده است نیز این نهاد محل رجوع و اطمینان بسیاری از نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌هاست و  برای مثال مجموعه صنف مجمع خیرین تجهیزات پزشکی کشور بیش از شش هزار ماسک و ششصد لیتر مواد ضد عفونی کننده به بهزیستی این شهرستان  اهدا کرده است.

برزگر با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری برای انجام رزمایش همدلی و کمک مومنانه، از همه خیران، سازمان‌ها، نهادها و مجموعه‌های صنعتی برای همراهی با این نهاد در این حرکت بزرگ درخواست کرد و گفت: بهزیستی شهرستان پاکدشت با تمام توان و همه ظرفیت حمایتی و زیر ساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای یاری رسانی به نیازمندان و مددجویان در میدان خواهد بود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در ادامه اظهار داشت: مصونیت از بلای ویروس منحوس کرونا مستلزم همکاری و هماهنگی همه اقشار جامعه و هم افزایی توان همه افراد و نهادهای ذی توان است.

برزگر در پایان گفت: نیازمندان و مددجویان در این شرایط در معرض آسیب بیشتری قرار دارند و کمک بیشتری می طلبند که شایسته است مساعدت های بهینه تری در راستای دستگیری از این افراد صورت گیرد.